Bastu myskväll med brudarna!

hejhej! har inte hunnit uppdaterat riktigt men jag har haft fullt upp. Igår så var jag med  snyggingarna Malin & Matilda. Vi träffades nere på stan och kikade lite och sen gick vi till hemmakväll och  hyrde film  och köpte en stor godispåse och två påsar chips, heheh vi är tre riktiga godisråttor! Sen så åkte vi hem till matilda och åt tacos och hade spakväll med ansiktsmask och bastade, en riktig myskväll!
Jag och malin sov kvar hos matilda också , sen när vi vaknade så kände både jag och matilda lite ångest från allt vi hade ätit igår så vi tog oss en lång powerwalk! Det var riktigt skönt :)

Nu kommer lite bilder från kvällen som jag knäppte med nya kameran! :)


Bästa tjejerna!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0