Hej alla fina!

Hej allihopa! allt bra? kom nyss hem från en härlig powerwalk, älskar känslan efteråt när man har rört på sig. Man känner sig så duktig! eller hur?

Igår var ju jag på bio med maja och såg filmen "jag saknar dej" den var jätte bra, men jag grina inte så mycket som jag trodde. Men på ett ställe i filmen så skratta jag så mycket så att tårarna spruta åt alla håll, haha. Ne men det var en jäte bra film! :)
Nu ska jag gå upp och fixa mig för hela släckten ska gå och äta på dragon gate för mormor & morfar firar 40 år i bröllopsdag, det blir riktigt mysigt det!
Ha en fin söndag alla fina! <3
bild från stockholm!


Kommentarer
Tina

ser skoj ut!

2011-09-05 @ 15:14:34
URL: http://tinazpicaboo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0