gamla bilder

Hejsan! här kommer en liten bildbomb på gamla bilder, vissa är äldre än andra :)
gud vad tiden går fort....





hhaha jag och amanda i 8an tror jag att det var..




jag och amanda


jag och madde


Frida o jag




johanna jag och amanda, midsommarminnen <3




josse & jenny första eller andra dagen på frisör, gullisar


nhung & jag i 7an tror ja?


Firade maddes 16 års dag förra året :)


hahahahha jag och amanda i 7an, va små vi var ;)


jag och nhung på lekerol i 7an eller 8an :)


haha jag o frida i turkiet, när vi kom dit så skulle vi knäppa en bild och se hur vit vi var så vi kunde jämföra. Där gick jag i 6an & frida i 7an :)


jag i paris , hade precis slutat 6an där med :)


skolavslutningen i 6an :) shit va fort tiden går...


turkiet där med ;)


Där tog bildbomben slut!!


Kommentarer
Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥

sv; jättekul att du är med & tävlar! :) jag hör av mig när vinnaren är korad.



PUSS

2011-09-30 @ 22:41:25
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0