Dagen

Hejhej! Idag har vi haft permanent teori på förmiddan, vi skulle göra 50 frågor på en timme... Gick ju inte så bra direkt, jag och josse han knappt till hälften ;) Sen så var det lunch och efter det fick vi permanenta, gick ändå helt okej jämfört med hur det bruka gå.. Sen när vi skulle gå till bussen efter vi hade slutat så springer vi till bussen i regnet med ett paraply i handen men sen när vi kommer dit så stänger dom dörrarna för att man inte får plats, kul!
Nu är jag hemma ialla fall och tänkte ut och gå men känns inte så lockande i det här vädret , så får se! Känns lite mer lockande att slå på en bra film.
Imorgon är det fredag, väldigt skönt! Men jag har mitt första kundpass då så är lite pirrig, hhihi men får hoppas det går bra.
Jag och josse klippte oss idag! Va tycks? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0