Bra helg

Hejsan! den här helgen har vari hur bra som helst! :D I fredags så sjöng jag på hotell winn och det gick jätte bra, sen åkte jag hem med mormor och sov kvar hos henne, supermysigt! :)
I lördags så åkte jag till frisören och färgade och klippte håret, blev jätte kort.. fast det är kul med en liten förändring. Sen åkte jag och tonade håret på Matilda och sen hade vi myskväll och köpte sjukt mycket godis, mums! gick och la mig efter 3 inatt så är lite trött nu.
Idag så har jag gått på ett otroligt jobbigt pass på friskis o svettis med Malin och Maja, jäklar vad vi körde, vi är bäst brudar!! Nu sitter jag här och känner mig otroligt duktig och bena skakar typ fortfarande , hehe. Vi gick på ett pass som heter HIT och det är det jobbigaste passet som finns där...





sådär blev håret! ganska kort men de känns bra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0