Hej igen!!

hejhej! förlåt för dålig uppdatering men har absolut inte orkat blogga, har haft fullt upp hela tiden. Är iaf grymt skönt med lov nu! Jag kan ju börja berätta vad jag har gjort på lovet hitills :)

fredag: Då var jag först på spinning och sen så åkte jag hem och kolla skräckis med Malin och åt en massa chips,popcorn och godis! myskväll! :)

lördag: var på stan och lunchade med frida på american take away och sen på kvällen blev det fest med madde,frida och amanda och ganska många fler, riktig kul kväll! :)



söndag: tog det lungt hela dan och sen på kvällen hade mina småsyskon halloweenfest hos oss, var runt 40 barn här så var rätt trött sen. Emma och Matilda var med och fixade lite också! Sen så sov matilda kvar hos mig och då kollade vi på paranormal activity 2.. shit vilket läskigt slut!





Måndag: Åkte till stan med lillasyster och gick på medelgympa pass på friskis med henne och lunchade med henne på stan och åkte sedan och hälsade på kicki! :)

Tisdag: Då åkte jag,amanda,malin och sanna till stockholm för att se Rihanna!! vilken tur vi hade att vi fick se den ända konserten hon hade i sverige :D den hon hade dagen före och efter vart ju inställd...
Vi var på stan och shoppade lite före och sen åkte vi dit. Jag sov även kvar i stockholm hos jennie. skönt! :)





Onsdag: Mamma och sebastian och paulina kom till stockholm då så då gick vi och åt lunch på stan och gick och kika lite på stan och åkte sedan hem till jennie igen.



Torsdag: Idag så kom Nathalie hem till mig och då färgade jag håret på henne och klippte henne, hon blev även sminkad. Hon skulle iväg och sjunga så hon blev lite tillfixad! Sen så åkte jag och mamma till JÅM och där handlade jag lite till min salong. Så nu är det bara att säga till om ni vill bli klippt eller färga håret mm! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0