tuff dag

Hejsan! phjuu vilken dag det har varit idag. Började dagen men att skriva Matte Nationella del 2, gick faktiskt ganska bra. Sedan så hade vi orientering på eftermiddagen och sprang/gick VG banan. När jag kom hem så höll mamma på att göra vofflor så då fick man lite mellis ;)

Sedan bestämde jag mig för att jag skulle ut och springa , trots att det blåste som bara den. Jag har nog aldrig varit med om att det blåste så mycket som det gjorde då, sprang typ i luften och så var det världens motvind. Men jag envisades om att springa hela vägen ändå :)


Tur att jag har dej gumman <3


Kommentarer
maddee

ååh underbara bästa sötnos då :* oförglömlig dag det där, som alla med dig <3<3<3

2011-05-24 @ 20:36:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0