söndag

Hejsan! har inte hunnit bloggat nått i helgen för har haft fullt upp faktiskt. Idag så åkte jag ut på sjön med pappa för han hade sålt sin båt så vi var tvungen att göra det i det hära regnvädret, ush fad kallt det var. Men det gick ändå! Sen så har jag suttit i nästan 4 timmar och skrivit på min svenska uppsats som ska vara inlämnad imorn.

Sen så fick jag reda på av josefin att vi var ledig på förmiddagen imorn, så vi börjar halv 1 :) skönt med lite sovmorgon. Men då fick vi ju såklart en hemuppgift att göra också , fast den var enkel, gjorde jag klart på 10 min, skulle göra en modell analys.

Den här veckan så kommer det vara fullt upp också, har så mycket plugg dom här sista veckorna. 
Så här ser denna vecka ut.....

Måndag : Sv bokprov, Sv utredande uppsats.
Tisdag: Klippmodell.
Onsdag: NP i matte.
torsdag: Redovisning Fame



Så här såg jag ut när vi spelade in våran indiska musikvideo förra veckan ;)



Kommentarer
ii

hur har du lockat ditt hår sådär? vad har du användt dig av? jättefint :D

2011-05-15 @ 22:50:06
Anonym

Jävlar va fin!

2011-05-15 @ 23:22:14
Ida Eskilsson

Men du är ju bara för snyyyyyyyyyyyyggggggg!!!!! Hur har du lockat håret? Kan du inte göra ett inlägg och visa lixom? Det skulle vara riktigt schyst. Puss

2011-05-22 @ 12:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0