New In

Heejsan idag kom paketet från HM! jag som hade längtat så mycket efter min vita kavaj som jag hade beställt, men den satt inte så snyggt som jag trodde så den skickar jag tillbaka. Får försöka hitta en annan fin!

Idag efter skolan så gymmade jag och sen var jag in på Bik bok i stan och frågade om dom hade fått in min bikini som jag vela ha. Men det hade dom inte men då ringde dom till valbo och där hade dom den, så då la dom undan den och så tog jag bussen direkt dit och köpde den.

Det här var det som passade i H&M paketet!


Linne 40 kr. Helt klart värt priset. Lätt att dra på sig över en Bikini i sommar :)



Blus från Conscicions Collektion : 149 kr




En söt klänning


En bikini bild också, ushaaa

Bikini från Bikbok - 199 kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0