Nya Produkter

Idag klippte jag mormor på salongen, det gick bra! :) Sen när jag skulle gå hem så fick jag de här produkterna, för att jag hade jobbat så bra -  Så snällt! :)


Saltvatten spray som ger håret en rufsig och matt struktur. Lätt att tvätta ur. Föna och få mer volym. Spraya i torrt håroch rufsa med fingrara för en riktig beach-look.


Osis Dust it - Matt pulver som ger textur och volym, matt effekt. Man har i det i hårbotten så de blir istället för en toupering. Det sitter i ungefär 24 tim. Så verkligen en bra produkt om man vill ha bra med voulym. Passar långt som kort hår.


Leave in sun protect spray - skyddar mot effekterna av sol,saltvatten och klorerade bad. Går håret mer lättkammat och tillför rikligt med fukt. Håret blir friskt , glänsande och känns mjukt och lent. Perfekt till färgbehandlat hår. Applicera i håret både före & efter solbad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0