Grekland here I come

Igår bokade jag och pappa en resa till Grekland och åhh va glad jag blev!! :D Vi ska till skiathos och det är en av öarna som dom spelade in Mamma Mia filmen, så det ska bli så häftigt att kolla på alla inspelningsplatser.

Vi åker den 6e Juni så jag får ta ledigt några dagar så jag blir inte med på skolavslutningen men det är ändå inte så specielt! ;)

Jag räknade hur många dagar det är kvar till juni och det är typ 80 dagar :/ men om man säger att det är typ 2 och en halv månad så är det inte så lång tid ändå :D

Så här ser det ut på ön där vi ska bo....













Kommentarer
ERIKA EDORSSON

då kanske vi ses på arlanda då, jag kommer hem från cypern den dagen! ;)

2011-03-13 @ 00:17:23
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Anonym

Fan va naaaaajs

2011-04-01 @ 21:22:15
Anonym

Oj, fel blogg

2011-04-01 @ 21:23:18
Anonym

Är det du som ser ut som en starfish långt ner på bilden?

2011-04-01 @ 21:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0