Dag 3 på praktiken

Idag har jag varit på jätte bra humör , så underbart! Men när jag kom till salongen så fick jag tvätta håret på en tant och det gick bra, fick lite tips och så!

Kl halv 12 kom Frida och då klippte jag topparna på henne och klippte upp det! Vart faktiskt jätte bra :)
Sen gick jag och luncha med Frida & Natta.
Halv 2 kom Emelie och då klippte jag topparna på henne!

Efter praktiken så gick jag och tränade i typ en halv timme, men har kännt mig krasslig jätte länge nu, täpt och ont i halsen så jag har inte tränat på 1 och en halv vecka, så tråkigt att man blev sjuk när man var på topp och tränade mycket.Känns så jobbigt att komma igång igen... Aja, får väl träna för ska nog vara med på vårruset i vår och kanske tjejmilen i stockholm men det får vi se.


Lunch på nian


Natta


Frida


Kommentarer
natalia

du kan gärna klippa mina toppar om du vill ;)

2011-03-16 @ 17:49:42
URL: http://gnatalia.blogg.se/
nattiz

as nice! hör av dig då du kan :D

2011-03-16 @ 18:58:28
URL: http://gnatalia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0