Nu är det nära

Imorgon vid den här tiden ligger jag och steker på beachen i grekland och har det underbart! Inatt halv 3 åker vi från gävle. Planet går 07:30 från Arlanda och 3,5 timme senare är vi framme!
Kommer sakna alla underbara här hemma. Madde, Josefin,Jenny, Frida, Malin och många fler ni ska veta att jag kommer sakna er som fan. Även fast det bara är en vecka. Men en vecka utomlands känns mycket längre än en vecka hemma, men det är väl för att det är så långt bort.
Nu är det så att det inte finns nå internet på hotellet så det kommer tuvärr inte bli någon uppdatering här :(
Men det är faktiskt ganska skönt så man får vila upp sig ordentligt, sitta vid datorn gör man hemma juu hela tin typ.  Slänger nog in ett inlägg ikväll och säger hejdå innan jag åker!

Snart kommer Frida hit så jag får krama om na innan jag åker! :) PUSS



Kommentarer
madde

DU FÅR TA OCH HA DET SÅ UNDERBART BRA NU! SOLA OCH BADA MAAAAAAASSA! Så kommer du hem och ser ut som en liten pepparkaka.

Pusssss<3

2011-06-06 @ 12:33:51
jessica

Superduper fin blogg:D

2011-06-08 @ 20:16:40
URL: http://misswallentine.blogg.se/
Anonym

fråga gärna någonting i min frågestund, förlåt ifall du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-06-11 @ 18:35:04
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0