Trött idag.

Trots att jag gick och la mig i tid igår så är jag supertrött idag, jag håller just nu på och bär över alla kläder till en annan garderob, det är så otroligt jobbigt och springa upp och ner för trappen. Senare på eftermiddagen så tar jag bussen till Madeleine och ikväll träffar vi troligen Malin,Amanda, Disa & kanske några till :) Får hoppas på en lyckad kväll men det brukar det bli med mina girls :)

Jag tycker jag har blivit duktig på att uppdatera, och just nu så tycker jag att det är roligt & blogga! :D
Får se hyur mkt uppdatering det blir ikväll.




Kommentarer
Maaaadde

Bra att du gillar att skriva, för vi gillar att läsa! :D blev ju riktigt kul kväll oxå! <3

2011-01-07 @ 23:39:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0