Tisdag kväll!

Går väl upp och slår på Tv:n en stund innan jag gör min i ordning för sängen.
Imorgon så är jag ledig och det känns hur skönt som hellst! Den här veckan kommer att gå fort känns det som, för vi är ledig på fredagar som sagt och då har vi bara torsdagen kvar i skolan!! WIHOO! Fast på torsdag så har vi bokprat om en bok på engelska och måste plugga som bara den imorgon.
Vi skulle ha haft bokpratet långt innan jul , i november tror jag men sen kom det massa saker emellan så det sköts upp. Ganska jobbigt och skjuta upp saker och ting tycker jag.
Men på torsdag får vi i alla fall det gjort.
Ska ta en rejäl sovmorgon imorn, Underbart! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ska nog åka runt och leta praktikplats. Berättar mer imorgon.
Godnatt ♥
Längtar tillbaka till Gran Canaria - 09


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0