school

Sitter i skolan nu och har precis käkat lunch, det blev potatisgrateng med kyckling. Vi har ju fått en ny mat leverantör - ångköket, verkar faktiskt vara super! i morse ringde inte min väckarklocka så mamma kom in och väckte mig, sov över till kvart i 7, fick panik! så hann inte riktigt känna om jag var trött, bra på ett sätt haha! :)


på morgonen hade vi frisörteknik A och då hade vi lite repition av det vi lärt oss och så fick vi permanenta.
Jag lämnade in min dator också, så sitter nu och skriver på josses data. ;) Får väl hoppas att jag får en ny. Hela skärmen var trasig så kunde inte se något. Hoppas det löser sig!

Juste vi kommer vara LEDIGA VARJE FREDAG och då kan man om man vill vara på en salong och praktisera.
Fan vad härligt!!!


knäppte lite bilder i salongen!





puss på er tjejer!






och så permanenta vi, det är josses permanent, jag ville inte knäppa kort på min fula. hahah

Snart börjar svenskan.. see you


Kommentarer
Erika Edorsson

va fin du är i håret!:D

2011-01-10 @ 18:52:45
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0