School tomorrow

imorgon börjar skolan och då börjar det tråkiga (lnlämningar,prov) men också en del roligt. Lära sig och klippa bättre,och träffa alla kompisar! jag tycker det känns ganska skönt och komma igång med vardagen igen, för jag blir jätte lätt slö. Så när jag blir frisk och får komma igång med träningen igen så kommer säkert allt kännas mycket bätttre! :)

Imorgon ska jag lämna in min dator för hela min skärm är sönder. Tråkigt att allt just händer mig. Haha men så är det ibland!
Nu tänker jag antingen hoppa in i duschen eller ta ett bubbelbad, fast bubbelbad lät mycket skönare så får bli det.
Nu blir det inge bloggande idag tror jag.

åhh vad jobbigt det kommer kännas när veckarklockan kommer ringa 6:15 imorgon -.- åhhh orkar inte gå upp tidigt. Hör av mig imorn när jag kommer till skolan så berättar jag hur jobbigt det var. Haha om ni ville veta.
Gud vad jag babblar. Se yooou!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0