new shooooes

Har haft en underbart mysig helg och har haft fullt upp hela tiden, därav på grund av den dåliga uppdateringen.
I fredags så gick vi i skolan mellan 9-11 och hade valinfo. Sen gick jag på stan en liten stund med Josse & Jenny! när dom skulle till tåget så gick jag till en frisörsalong och var där och tittade lite. Men va bara där en stund, sen gick jag på stan en liten stund till innan jag skulle hämta mina småsyskon. Så kom hem med lite nya skor :D 
Sen gjorde jag mig klar för att åka och bowla med Frida och Madde. Roligt :) Efter det följde frida med mig hem.

I lördags så var jag mamma , Sebastian & Paulina på stan hela dagen och då kom jag hem med några fler skor. Wops! ;) Köpte även Iphone hörlurar,tights, trosor, & Bh:ar. Senare på kvällen åkte jag till pappa. 

idag så vaknade jag hos pappa och då åkte vi och gymmade. Runt 4 så skjusade han hem mig och kl 6 så skulle jag på bio. Min farbror bjöd alla kusinerna på bio som vi fick i julklapp av honom. Men filmen var verkligen jätte bra! Man vart på partyhumör när man såg den! När jag kom hem så hade mamma spelat in solsidan som tur var ;) Så jag kikade på det och nu sitter jag här.

 



Här är två av skorna jag köpte i fredags, alla andra bilder vill inte ladda upp! Kan visa fler imorgon! :)



Kommentarer
Erika Edorsson

dom översta skorna var hur snygga som helst!

2011-01-30 @ 22:14:24
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Stina

Grymt snygga!!! Specielt till våren!

2011-01-30 @ 22:24:51
Malin

Du kan inte vara seriös med att rihanna är fin!?!?!

xO

Dom där översta skorna var det såhääääääääär nära att jag köpte i höstas :D dom är grymt snygga! :D

2011-01-31 @ 21:47:22
URL: http://ohlssonmalin.blogg.se/
Natta

sv: Ja de ska jag, <3

men kommer imorgon iaf :)

2011-02-02 @ 17:07:44
URL: http://nathalierosenqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0