MEN HEJ IGEN

Nu ska jag ta tag i bloggandet igen! Har verkligen inte orkat sitta vid datorn på ett tag nu.
Sitter just nu och kollar på sex and the city the movie, grymt bra film må jag säga!

Idag har jag kollat på min brors innebandymatch och det blev 11-11. Så båda lagen kämpade bra! Sen åt hela familjen på IKEA och jag kikade på SKOOOR medans dom åkte runt och kolla på soffa. Följde även med en liten stund så jag fick vara med och bestämma lite ;) men jag har blivit hela tokig i lampor, tänk så mycket snygga lampor det finns, så jag gick och runt och kollade på inredning som jag ska ha om några år i min lägenhet! :D haha
Sen har jag och mina girls bestämmt att vi ska iväg på discobowling på fredag! Trevligttrevligt!


Damn vad jag längtar till sommarn!



Kommentarer
madde

bra att du lyssnar och börjar blogga igen! =D <3

2011-01-23 @ 20:25:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0