Dagen

Kom precis hem från skolan. På morgonen så hade vi frisörteknik och då fick vi rulla håret. Kan visa bild på det sen. Sen hade vi idrott och då va det på Fjärran och då simmade jag 50 längder och då blev det mvg. Sen tog jag och josse en lite paus och stack och lekte, vi åkte kana och simmade i strömmen och satt i den sköna bubbelpoolen. Sen när vi skulle simma ryggsim så var jag helt slut och det är så jobbigt och simma det för de är så trångt i poolen.
Sen  duschade vi och sprang till bussen, och busschaffören var ett svin, han börja skälla ut ett litet barn som kanske var runt 10 år så han började grina. Stackarn!
Nu sitter jag här hemma och kvart i fem så kommer pappa och då ska vi ut och gå en mil .. Nu är jag ju helt slut i kroppen menmen.
Saknar verkligen min Johanna! Men hon kommer kanske till mig den 11e och blir kvar över helgen! WIHOO :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0