Dag 3 - Mina Syskon

Jag har två syskon , en lillesyster och en lillebror. Lillsyrran heter Paulina och är 8 år. Hon är världens bästa syster och hon är den ända jag kan beräta precis allt för, och hon lyssnar och ger råd, söta du. Hon är väldigt kaxig ibland också men det är väl ganska vanligt ;)?  Men ändå världens underbaraste! Älskar dej gumman <3

Min lillebror heter Sebastian är 9 år och han är nog världens omtänksammaste kille. Han är världens goaste och ger presentkort på pussar & kramar, haha sötnos. Men tjejerna i hans klass är på han hela tiden, det kan man nästan förstå.
Älskar dej <3
Gamla bilder på båda av dom men aja :)
kramkram


Kommentarer
Josefin

sötnosar!

2011-01-05 @ 18:18:51
URL: http://josefinludvigsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0