Dag 2 - Mina Bästa Vänner

Jag har några vänner som jag står väldigt nära och dom är : Madeleine Karlberg vi har hållit ihop sen 6års. Hon är verkligen den jag kan prata om allt med. Bra på att ge råd och älskar mig vad som än händer. Vi hittar alltid på roliga saker tillsammans och jag är väldigt glad att jag har henne. Loveu !
JAG & MADDE


Malin Ohlsson vi träffades i 9an. Hon gick på spanska med mig och lärde väl känna henne där. Vi umgicks mycket på sommarlovet och vi har samma knasiga humor. Det var väl i somras vi blev bra kompisar ror jag. Jag är så lycklig att vi är kompisar och jag vill absolut inte förlora dej. Det blir inte så ofta nu längre men vi ska gå på RIHANNA konsert tillsammans i november och då kommer vi ha superkul. Måste bli bättre på och hitta på mer saker tillsammans :* Älskar dej!
JAG & MALIN
Amanda Grönvall vi träffades i 7an och vi har väl bråkat ganska mycket, men nu har vi vuxit upp. haha. men dej kan ja berätta saker för och jag vet att du inte berättar dom för någon. Vi har också samma humor, jävligt dålig ;) Är superrolig och vet att det alltid blir skatt när vi ses.Vi ska också på RIhanna konsert tillsammans :D Vi måste också bli bättre på & ses. Älskar dej.
JAG & AMANDA
Josephine Ludvigsson träffade dej på sommarlovet och nu går vi båda frisör. Är väldigt rolig & snäll. Kan alltid prata med dej. Det känns faktiskt som att vi har kännt varandra mycket längre än vad vi har. Vi har det göörroligt tillsammans och jag älskar det. Som när vi gick till bussen! haha. Puss på det. Älskar dej hjärtis <3
JAG & JOSEPHINE
Johanna Naesström känns verkligen som vi har kännt varandra mycket längre än vad vi har. Kan nästan allt om dej redan. Du är jätte bra på att lyssna och prata och ge råd. Du är nog väldens underbaraste, vet inte riktigt om vi är bästa kompisar än men om det fortsätter så här så blir det nog så?  Älskar dej stumpan! <3
JAG & JOHANNA
Frida Bohman är min kusin men vi är mer som kompisar. Vi hittar på mycket saker tillsammans , vi har även lika humor. Super rolig och snäll är du. Kan prata om allt med dej. Vi måste hitta på nått snart igen. Loveu!
JAG & FRIDA
Är så glad att jag har er tjejer! Ni betyder mest. Jag har även många fler kompisar, så ni inte tror att jag glömt er. Några är : Sanna Marklund , Disa Stattin , Malin Eriksson , Josefine Brask, Evelina Short, Ida eskilsson , Moa Domanders, Maja Cavallin, Natalie Rosenqvist.

ÄLSKAR ER!


Kommentarer
frida

älskar dig och vi måste absolut hitta på nåt snart igen <3333

2011-01-04 @ 14:44:34
Madde

LOVE YOU !!! :D <33333

2011-01-04 @ 15:10:09
Amanda

älskar dig <33

2011-01-04 @ 15:14:35
Natta

Puss på dig gumman :D <33

2011-01-04 @ 18:09:12
URL: http://nathalierosenqvist.blogg.se/
Mslin

2011-01-04 @ 18:16:24
Malin

Älskar dig mest underbara flicka! <3<3<3

2011-01-04 @ 18:17:17
URL: http://ohlssonmalin.blogg.se/
Ida

Du är väl go du stina, ur gulli! Tycker vi får ta och ses snart, de var ju jätte länge sedan nu!! Saknar dig puss

2011-01-05 @ 10:18:29
URL: http://idaesskilsson.blogg.se/
Anonym

Love you*

2011-01-05 @ 10:19:15
maja

gullfia!! puss på dig <3

2011-01-06 @ 20:59:42
URL: http://mmajacavallin.blogg.se/
malin

naw, ääälskar dig med gummmman!! <33333

2011-01-08 @ 19:47:26
URL: http://mmalinerikssons.blogg.se/
moa

älskar dig stinää, vi MÅSTE ta och ses snart!! <3



2011-03-26 @ 17:27:18
josefine

Vi måste träffas snart!

Saknar ju dig..

<3

2011-05-04 @ 15:46:26
URL: http://josefinebrask.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0