Dag 1 - Presentation av mig själv

okej.. Jag är född på Gävle sjukhus 16 december 1994 , har bott lite här och där. Sandviken,Gävle,Kunsgården,Valbo,Sätra,Hagaström. Just nu bor jag i hagaström.
Jag är oftast glad och tycker om att skratta. Ibland kan jag säga lite konstiga kommentarer, så folk tror att jag är blond, men hur roligt är det att vara en seriös jävel då?!  Haha. Men alla säger att jag ska tänka först sen prata, hur blir det dårå? ska jag tänka och sen när alla har pratat färdigt ska jag säga det jag hade tänkt och sagt. Funkar ju inte..
Ibland när jag är irriterad på folk så kan det gå ut över alla andra, sorry. Men så är jag. Jag  hatar att bli besviken, när man har planerat saker och sen blir det inte så.
Jag kan skratta åt nästan vad som hellst, och sen kan jag inte släppa det utan skrattar hur länge som hellst åt samma sak. Älskar att se folm ramla också, (inget illa menat) men tycker det se så fruktansvärt roligt ut.
Kommer faktiskt inte på mer och skriva, men ni fick veta nånting i alla fall ;)
Bild från Thailand 08 - Jag & Emmi


Kommentarer
maja

jadu jag vet fan inte :/ Vet inte vad jag ska göra! <33

2011-01-03 @ 16:55:10
URL: http://mmajacavallin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0