solsidan

Hej! Idag har jag inte gjort så mycket för  känner mig verkligen hur trött som hellst ch har varit grymt sugen på maaat och godis. På rasten tröck ju jag och josse i oss en hel djungelvrål på mindre en 10 min ;) haha
Sen så kom mamma hem med munkar. Ja men bra stina! det går ju bra det där med träningen!
På torsdag så ska jag och maja gå på kick boxning i en och en halv timme, så jag måste vila fram till det.

Idag följde jag med mamma och handlade och då fick jag ett nytt duntäcke!!! Mitt andra har jag haft ett tag nu. Åh va skönt det är!

Nu ska jag lägga mej i sängen och ska titta på några avsnitt av solsidan så hoppas det får mig på bättre humör! ;)



Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-09 @ 15:19:39
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0