fredag

Har haft en mysig fredag med moster kicki!  Kände mig jätte duktig att jag åkte vid 9 tiden och tränade sen så mötte ja upp kicki på stan så gick vi och kika lite sen åkte hem till henne och gjorde lunch. Efter det gick vi ut på en långpromenad med hennes hund Casper :)
Snart kommer mamma hem med kinamat, mums! Ikv så är det genrep/soundcheck inför talangjakten på söndag.
jag kanske slänger in ett inlägg senare ikväll! :)
nee nu vill jag ha SOMMARSOMMARSOMMAR!! Så jäkla trött på all kylaa. ÅHH


Kommentarer
erika edorsson

jävla brun du var! ;)

2011-02-18 @ 23:42:43
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
kicki

Håller med det var super mysigt, trist bara att jag på kvällen fick typ ryggskott... kram

2011-02-23 @ 20:33:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0