helgen

hej! har haft en helt underbar helg. I fredags i skolan så blekte jag och jenny slingor på maja, blev skitsnyggt! sen så åkte jag hem och fixade lite inför kvällen. På kvällen sen så bowlade jag och Emma,Matilda,Malin,Madde, Sanna och Frida :) och sen åkte vi hem till mig och åt tacos och spelade spel, mycket skratt blev det! ;)
I lördags så var det släktkalas och fick en massa fina saker, kan lägga ut på bloggen vad jag fick sen. En present som jag fick av mormor var att hon och jag skulle gå på Sanna Nielsen konsert, och den var igårkväll! de va jätte mysigt! satt längst fram så man såg ju jätte bra :)
Och nu kom jag nyss hem från stan, jag och madde har varit på spinning! Nu känns det väldigt skönt :) Nu blir det köttfärspizza, GOOOTTT!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0