Dan före dopparedagen

hallå! imorgon är det jullafton, jag tycker det har gått så himla fort. Det var ju nyss första advent och imorn är det julafton.
Idag var jag först på stan med hela familjen och köpte det sista till imorgon. Sen så åt vi lunch på mingel och bar, supermysigt! när jag kom hem så var jag ute och gick med matilda, gofian:* Nu har jag slagit in alla paket och storstädat rummen och bäddat rent!

ska nog ta ett bad , med ansiktmask och sånt, en ta hand om mig själv kväll.. och sen kolla med en julfilm så man får lite mer julkänsla, hihi

Nu är det mat, ha det så bra och god jul på er :)

lite flummiga bilder på mig och emma, hihi loveu <3





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0