14 december

hejsan! idag har jag varit ledig och jag har varit på köpis med pappa och ätit kinamat,hehe ;) sen så åkte vi hem och nu har jag pluggat lite svenska...

Imorgon så har vi egen hårvård, spännande spännande!! ;) och sen så ska vi på bävergalan, det är skräckfilmer som visas på filmstaden som media har gjort och frisör treorna sminkar sår och sånt, det blir faktiskt riktigt mysigt tycker jag. På kvällen ska jag uppträda på kulturskolan, och sen är det fredag då blir jag 17 ååår! Inte så långt kvar i skolan nu, vi har ett stort svenskaprov på måndag dock... sen är det inte så mkt kvar :D




bild från när vi hade egenhårvård innan vi gick på sommarlov! min älskling <3


Kommentarer
Josefin

Ååååh så söta vi är! :D

2011-12-15 @ 18:09:21
URL: http://josefinludvigsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0