1 december

Idag är det 1 december!! tänk va tiden går fort. Snart fyller jag år och snart är det jul :D längtar som bara den! måste köpa alla julklappar snart, blir rätt många att köpa iår så lär väl köpa lite då och då ;)

Är det någon som harf sätt julkalendern idag då? tänkte kolla nu kvart i 7. Hoppas det är bra :)
imorgon har vi kundpass i skolan och jag ska färga håret på mormor, kulkul! sen så ska jag på step med maja och sen så ska jag möta upp madde på stan och så ska vi handla godis och åka hem till mig och ha myskväll!! var så länge sen vi hade en riktig bästis kväll. Imorgon blir nog en bra dag!

kram på er ! <3


tjuvarnas jul heter årets julkalender!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0