Veronica Maggio konsert

Nu är jag hemma igen från stan! Frida fyller ju 18 den 29 augusti och då fick hon en förskottspresent av mig och det var att hon och jag ska åka på Veronica Maggio den 20 augustii :D wihoo. Snacka om att hon blev glad, hon börja nästan grina o trodde först att jag skämtade med henne men nejnej så sant vare! Har haft biljetterna i några veckor så rätt så svårt var det att hålla sig så länge.. Hon sa att det var hennes bästa födelsedagspresent nånsin, så glad blev man :D
Den 20 augisti i stockholm på cirkus!!! Nästa lördag altså, du köör vi!!!  gaaah längtar! :D

Nöjd tjej!


Kommentarer
MADDE

gud va roligt att hon blev så glad! :D ni kommer att få det underbart, önskar att jag haft råd att hänga med :( <333

2011-08-11 @ 22:08:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0