Underbar dag!

Nu har jag vaknat och är genomförskyld... Jag visste att jag skulle bli mer sjuk igår när vi åkte iväg i regnet. Men det var det lätt värt! Guud vilken underbar dag jag hade igår, heelt sjukt!!
Vi var framme runt 3 på dagen och gick och shoppade lite, sen så åt vi kinamat på kungshallen och taggade inför konserten! :D Sen gick vi och fixade oss och tog spårvagnen till Cirkus.
Konserten var helt underbar, de va så jävla bra. De va en av de bästa kvällarna i hela mitt liv tror jag.
Efter koserten gick vi till tåget och då hörde vi musik från kungsträdgården och då gick vi in och kolla och då var det the voice som var där, gaah va ja vill bo i stockholm. Gå från en annan konsert till en annan och folk överallt, så härligt!
Var hemma vid 3 så sov rätt länge idag hihi

Bilder från dagen..


Taggad tjej på tåget






Utanför cirkus




Taggad








Veronicaaa maggioo



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0