Hösten närmar sig

Hösten kommer närmare och närmare för varje dag som går, det känns på vindarna. Jag vill att det ska bli höst fast ändå inte. Tänk alla dagar man har legat på stranden utomlands den här sommarn, gud vad jag saknar allt när jag tänker tillbaka. Grekland & turkiet, underbart har det varit!!! Den här sommarn har faktiskt varit den bästa hitils och det känns suveränt bra. Jag har verkligen gjort mycket och tagit det lugnt så ska ett sommarlov vara.
Men hösten är inte helt fel den heller om jag tänker efter, tänk alla fina höstkort man kan knäppa och massa löv i olika färger på marken. Sen kommer jag till KLÄDERNA , älskar höstkläder! Tänk en mysig stickad tröja och en stor halsduk och ett par snygga boots eller liknande. Både skönt och snyggt!
Så tänk på allt roligt ni har gjort i sommar och börja ladda om till hösten!! :)


Kommentarer
Jossan

svar Tack så mycket :)

2011-08-17 @ 21:27:16
URL: http://thjossan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0