first day

Nu är jag hemma igen! Första dagen var helt awesome. Vi samlades i klassrummet kl 9 och då fick vi lite information om vad som händer i tvåan och delade ut scheman osv. Sen så samlades alla frisörer i pelarsalen och kollade på alla projekt vi har gjort under åren och fikade! :) på eftermiddagen så fick vi kolla på en rätt seg film...

Efter skolan gick jag på stan med josse & jenny och kikade lite. Jag är riktigt taggad på att börja tvåan faktiskt! :)


hahaha var bara tvungen att lägga ut den här bilden, min farbror var hudvakt när vi var utomlands. Han visste inte om han kunde simma så han la dit en simring! hahhaha


Kommentarer
Emma

Gud vad gullig han är Rufus, haha! :D

2011-08-25 @ 17:10:59
madde

naaaaaaaawww hahaha! :D tror inte den där badringen hade hjälpt så mkt om han ramlat i och inte kunnat simma i vilket fall !

2011-08-25 @ 18:58:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0