finns det en så finns det flera

Gårdagen spenderade jag med madde, och vi hade en riktig myskväll! Jag mötte upp henne igår på stan runt 3 tiden och då gick vi och köpte godis sen så tog vi bussen hem till henne.
Sen så köpte hennes pappa pizza till oss och då satt vi och åt ute och prata om allt mellan himmel och jord.
Ja åt grymt med godis,chips och allt , ussh ja mår fortfarande illa, blää.
Tack för igår gumman!
Idag så ska jag träffa Frida på stan kl 2 så lär skynda mig och äta mat och duscha och så, ikväll ska jag träffa matilda, får väl se vad vi hittar på! :)
haha typ ända bilden som är okej att visa... haha
..........


Kommentarer
MADDE

så mysig kväll, älskar dej gumman :*

haha och vi ser inte riktigt klok ut på bilden, då förstår man hur resten ser ut, haha !

2011-08-28 @ 00:14:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0