Trött tjej efter ett spinningspass & en hel vecka i skolan

Kom precis hem från ett jobbigt spinningspass, men nu känns det hur skönt som hellst i kroppen :) älskar känslan efter man har träna.
Nu är det äntligen fredag och snart kommer Emmas familj och ska äta mat med oss, sen så åker jag och Thea och kolla på Harry Potter på bio, jag vet inte vad den heter haha ;) jag är inte så intresserad av harry potter jag tyckte bara om dom tre första typ. Sen tycker jag det blir för mycket.
Men aja, Jag är snäll och följer med iaf :)
Imorgon är det släktkalas för mig , wihooo! men ska hjälpa till och städa och laga tacos till imorn -.- de är ju inte så kul men vad gör man inte! ? ;)

Nu måste jag skynda mig och klä på mig för snart kommer dom!
Hör av mig senare :)



Bild från New york 09. Vill tillbakaaa :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0