Tandläkan

Halloj! Idag har jag varit hos tandläkarn och tog bort mitt tandsmycke som jag har haft i över 5 år nu. Sen var vi och handlade Tacosgrejer till ikv! muns! :) Nu sitter jag och försöker slutföra mitt arbete om "konditor" men det går ju inte. Vet inte riktigt hur jag ska skriva...
Imorn har vi redovisning om det och jag känner på mig att det kommer gå dåligt för mig. Men aja. Efter skolan åker jag och Moa kanske och fixar ögonbryna på stan sedan till sandviken och går på det nya Waynes , ska bli så kul och se hur det ser ut, men jag antar att det ser ut som alla andra waynes.
Sen åker jag på Tjejkväll på gina och hoppas på att hitta något fynd! :) Det är väl så morgondagen kommer se ut. Måste fortsätta nu så jag blir klar. Hej så länge!




waynes



Kommentarer
Anonym

Jag saknar och älskar dig också stina! <33

2010-11-30 @ 20:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0