Släktkalas på G

Halloj! Nyss käka frukost och ska duscha och klä på mig nu. Kl 14:00 så kommer hela tjocka sjäkten och ska fira min 16 års dag. Fast ja fyller i december men har fullt upp med jobb alla helger fram till jul så  bättre för tidigt än aldrig! Men ska bli superkul att ha en tidig födelsedag ;)hihi Men nu har jag inte tid att sitta här och skriva nu måste jag hjälpa till och städa och laga tacos! Får se om ja hinner slänga in nått inlägg innan alla kommer.
see ya

Bild från öppet hus i torsdags! De blev verkligen superlyckat. Har nog inte skrattat så mycket på länge..

Loveu girls! :*


Kommentarer
moa

klockren bild ju hahahahha :D love u<3

2010-11-20 @ 13:05:14
URL: http://moawikstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0