Mina julklappar



Här är lite av det jag fick när jag fyllde år. Jag fick en Iphone med glitterskal också :)


Fick ett par super snygga örhängen av världens bästa Madde! Tack stumpis <3

Nu kommer julklapparna!


Fick mitt supernraiga shampo,balsam & hårinpackning av bästa mormor.


Jag fick också min favvorit dushkräm & Bodylotion av Frida. Fick en film av familjen.


Lite Permanentrullar


Fick örhängen av Mina småsyskon, (dom är för gulliga)




Ännu mer permanent...
Jag som tycker att det är så tråkigt, men jag är usel på det också så dom tyckte väl att jag borde öva -.-


Permanent papper


Färgskål & pensel


varma sockor


MITT ÄLSKADE FRISYRHUVUD!!!




Ett nagelvårdssätt fick jag av mormor :D


Världens underbarasre parfym!

Ringar <3




Lite olika mineral puder och borstar fick jag :)

'
Ansiktskräm


Hårinpackning


Åh lite pengar.

Fick även: Kuddar, filt,pyjamas ,presentkort på: Make up store,hm, Gina,Kicks,Valbo köpcentrum och en "frisörstol"

det var väl typ det :)

Hade världens underbaraste jul!! Älskar min Familj & Släckt




Kommentarer
MOA

haha jag fick PRECIS den där necessären med schampo, balsam och inpackning av min MORMOR ;)

och så precis det där nagelvårdskitet av niklas MORMOR haha ;)

2010-12-29 @ 10:07:50
URL: http://moawikstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0