Bubbelbad

Har nyss tagit ett bubbelbad och det var superskönt efter över en timmes lång prommenad. Imorgon är det äntligen fredag! vart tar alla dagar vägen? det går ju så fort. Fast det är bra för jag vill ha jullov.
Vill ju bara påminna er om att jag fyller år om precis en vecka! Då blir jag äntligen 16 år. HAHAH :D känns som alla ska fylla 17 då blir jag 16. haha aja, sånt är livet. Nu kommer mitt batteri i datan dö vilken sekund som hellst så vill hinna spara nu. Hör av mig imorgon! Puss & godnatt


Bild tagen från google



Kommentarer
Madde

Ska du ha nån fest nu när du fyller då? :D

2010-12-10 @ 22:46:00
MOA

sv; ja, och dom är ännu snyggare irl!! :D



du suger på att uppdatera ;)

2010-12-23 @ 23:25:05
URL: http://moawikstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0