Bad update

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera men jag har haft så fullt upp men jag lovar att jag ska bli bättre.

Idag är vi LEDIGA! eller lediga och lediga.. vi har valfri plats att jobba på men får väl leta reda på lite fakta om 1900-talets frisöhistora ikväll.
 Sov till halv 11, väldigt skönt att sova ut mitt i veckan. Sen så har jag förberätt mig lite inför engelskaboks pratet imorgon, får väl se hur det går.. ska väl städa lite idag och bara slappa.

See ya


Saknar dej stumpis!


Kommentarer
malin

svar: Jag har tagit dom här i gävle! :)

JJaaaa vi måste träffas! det var så sjukt länge sen! Puss älskar dig!! :) <333

2010-12-15 @ 19:57:21
URL: http://mmalinerikssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0