bad update!

Har fått en del klagomål för att  jag inte uppdaterar, men det har faktiskt en orsak. Men veckan innan vi slutade skolan så hade vi mycket prov och jag var så grymt stressad, sen sista veckan när vi inte hade plugg så hade jag alla julklappar att köpa. Så därför ni inte har höt av mig, men jag ska inte sluta blogga, jag vill bara att ni blir bättre på att kommentera! :) blir så mycket roligare då.

Men jag kan väl börja berätta vad som har hänt under dom här dagarna.
Jag har fyllt år och då fick jag en iphone och ett glitterskal till, och en massa frisörsaker (nackborste,kammar,sprayflaska,skynke, mm) Sen har det ju varit jul och då fick jag hemskt mycket fint. Kan knäppa kort på allt sen. Fick då ett frisyrhuvud så nu kan jag äntligen träna på att göra en massa häftiga frisyrer som jag är dålig på.
Idag så har jag varit på stan med Madde och kollade på mellandags rean, men hittade lite örhängen bara haha. Men jag var faktiskt inge taggad på att shoppa idag för jag känner mig inte riktigt frisk, har ont i öronen och lock för dom. Sen har jag en förjävlig hosta som jag har haft ganska länge nu och jag får aldrig bort den. ÅHH Jag vill ju träna, men det går inte när jag hostar.
HAHAHAHH, jaja den bjuder jag på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0